Strony

wtorek, 3 września 2013

zadanie

Hej!
No i jesteśmy po pierwszym dniu szkoły! Nie było tak źle nie ? :D
U mnie osiem lekcji tak na początek. Wróciłam przed 16, zjadłam obiad. Przed chwilą skończyłam pisać plan lekcji, żeby powiesić na biurku. Ale jak to bywa, gdy się robi szybko to za ładnie to nie wygląda. Więc go tutaj nie pokaże. Dopiero, gdy go poprawię.
A teraz co robię? Zadanie z matematyki. Tak, zadanie! W pierwszy dzień. No cóż, nie ma leniuchowania!


Niestety nie mam zdjęć, żadnych. Więc zostawiam zdjęcie zachódu słońca z października 2012.
Powodzenia jutra!
Bye.

4 komentarze:

  1. Też dostałam zadanie, tylko że z historii ;//

    OdpowiedzUsuń
  2. W mnie pierwszym zadaniem tez było zadanie z matemayki.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie mam nic zadane mimo, że już drugi dzień^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzisiaj ponad godzinę odrabiałam zadania,tyle ich mam już:<

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz w miarę możliwości odwdzięczam się ;) ♥
Obserwujesz? Napisz odwdzięcze się ^^