Strony

piątek, 8 lutego 2013

Wreszcie upragniony piątek ! Przez weekend planuję trochę sobie odpoczać i trochę się pouczyć, bo na następny tydzień strasznie dużo nam zdali.. Dzisiaj poszłam na nie planowan spacer. Po lekcjach zaproponowałam koleżnce, żebyśmy poszły na nogach ze szkoły. A dokładniej zamiast jechać autobusem ze szkoły to poszłam na nogach. Trochę ślisko było, ale doszłam. Dobrze mi to zrobiło po całym tygodniu tak się dotlenić. Od razu się inaczej czuję. Jutro jak tylko pogoda pozwoli to się też gdzieś przejdę.
Aż miło spojrzeć w okno i zobaczyć drzewa obsypane śniegiem..♥

1 komentarz:

  1. Też uwielbiam to uczucie kiedy za oknem pełno śniegu *__* <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz w miarę możliwości odwdzięczam się ;) ♥
Obserwujesz? Napisz odwdzięcze się ^^