Strony

czwartek, 3 stycznia 2013

zaczeła się szkoła..

Przepraszam, że tak długo nie pisałam. No ale szkoła się zaczeła i coraz mniej czasu. Ledwie wróciliśmy do szkoły i okazało się, że na następny dzień piszemy sprawdzian i wypracownie trzeba napisać na polski. Dobrze, że to jakoś ogarnełam i nawet nie najgorzej mi poszł. Natomiast jutro kartkówka z WOS-u.. Musiałam nadrobić trzy tygodniowe braki w prasówkach, ponieważ przez święta mi się nie chciało. I napewno nie tylko mi :)


Kończę i idę powtórzyć na WOS i spać . 
Dobranoc

5 komentarzy:

  1. Ja też mam zawalone dni sprawdzianami -.- Na szczęście dziś mi dwie lekcje przepadły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani mówiłaze przez swieta nie bylo trzeba buahahah !

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety. w sumie nie lubię wosuu. a prasówki są okropne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz w miarę możliwości odwdzięczam się ;) ♥
Obserwujesz? Napisz odwdzięcze się ^^